2 Ocak 2011 Pazar

Umutlu günler dileğiyle...

Bugün dans vardı ,çok yorgunum dünlük. İnsan 5 saat boyunca sadece 10 ar dk. dan 2 defa ara verirse çok yoruluyormuş :) Bunlar keyifli yorgunluklar tabi, sözünü bile etmeye değmez.
Şimdi biz yeni yıla girdik ya. Çok anlam yüklemekte istemiyorum kendisine ama, yinede bazı beklentilerim var açık söyleyeyim şimdiden. Sonra yok sen böyle şeyler istememiştin falan olmasın.Tek sırdaşım sensin, sende bana artistlik yapmayasın...

Yeni yıla aile ortamında gayet keyifli, bir o kadar da dinlendirici girdik ama maalesef hastalandık. İş çıkışı ısrara dayanamayıp eve gelmeden önce içtiğim votka ve sonra evde devam ettiğim şarap, hepsi bir arada gece kıvrandırdı. Yani yeni yıla kıvranarak girdim. Gerçi ben yeni yıla nasıl girersen öyle geçer ritüeline pek inanmıyorum. Öyle olsaydı bütün yıl göbek atıyor olurdum değil mi?

Uyumadan önce herkes için dilek diledim dünlük ama herkes için sağlık, huzur ve mutluluk... Kendime kıyak geçtim bi tane özel bişey diledim. Biraz rahatlamayı diledim, ama her anlamda. Aşık olayım istedim, boşvermek istedim, takılmamak istedim....Böyle işte

Öğleye kadar uyudum 1 ocak günü, sonra bizim ufaklıkla(yaş 16) sinemaya gittik. Arabayı Alışveriş merkezinin heryeri dolu olan ve benim sinir krizi geçirmeme ramak kalan bir anda duvara tosladık. neyseki bizde ve tabi canım arabamda hiç bişeycikler yok. Tahtaya vuralım. Filme kıl payı yetiştik." Hırsızlar şehri ". kişisel olarak ben çok beğendim. Alışkanlıklar, arkadaşlıklar, öğrenilmiş ve öğretilmiş gerçekler hayatta hiç peşinizi bırakmıyor. Film tam bir aksiyon olmasının yanı sıra benim aldığım mesaj budur. Keyifliydi açıkçası.
ve okuduğum bu haber çok hoşuma gitti seninle de paylaşayım işte burada

Şimdilik iyi geceler. Yatmadan önce bir yazı daha oku oda burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder