17 Ocak 2011 Pazartesi

Masal Son bölüm

Hayatımda pek çok şeyi yarım bıraktım ama bunu bırakmayacağım. Anladım ki ben hikaye falan yazamam, o yüzden burada kayıtlı olsun diye bu masalı bitireceğim. Sanma ki sırf bitirmek için uyduruyorum. Asla değil, sadece daha kısa anlatıp sonlandırıyorum bitmemiş ve bitmeyecek bu masalı

En son K. ile D. nin saçma sapan gerekçeyle görüşmemelerinde kalmıştık.

K., D., ye ulaşamamaktadır çünkü D. alıp başını gitmiştir habersiz. nereye gitmiştir ne yapmaktadır bilmemektedir K. Haftalar sonra K. D. nin işyerinde olduğunu öğrenir ve hemen gider. Amacı ne olup bittiğini öğrenmektir. İçeri girer D. nin masasının karşısına oturur ve "Bilmeye hakkım var diye düşünüyorum, neler oluyor, neredeydin?"der. D. nin gözleri kızarmış, dolu dolu bakmaktadır K. ya. ve sanki bıraksalar K. yı boğacakmış gibi. "Seni bir daha görmek istemiyorum, artık senin gibi biri ile görüşmek konuşmak paylaşmak istemiyorum, herşeyi anlamsızlaştırdın" der D.

K. şoktadır ve neden bunları işittiğini hiç bilmemektedir. Aslında basittir, D. nin ruh hali kendi yarattığı dünyasında K. nın onu aldattığı fikrine inanmış ve artık K. yı sevmediğini düşünmektedir.

Ortadan kaybolduğu süreçte ise kimliğini bildiği ama hiç tanımadığı birine evlenme sözü vermiştir.
Masal bu ya K. yı çok sevdiğini ve onsuz yaşayamacağını anlamış olmasına rağmen sözünden dönememiştir. K. yı çok sevdiğini söylediği bir gece K. ya başkası ile evleneceğini de söylemiştir.

Masal işte....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder