8 Ocak 2011 Cumartesi

Farklar

Bugün işe gelmek için bindiğim otobüse Gazi Mahallesi yakınlarında yaşlıca bir amca bindi. Önümdeki koltuğa, kendisi ile aynı yaşlarda olduğunu tahmin ettiğim başka bir tonton amcanın yanına oturdu.Otobüs hareket ettikten kısa bir süre sonra yol boyu ön koltukta seyahat eden amca yanına yeni gelmiş yolculuk arkadaşına sordu "Yaş kaç" diye sordu. Diğeri "Sence kaç?" dedi."Bilmiyorum o yüzden soruyorum ya" diye yapıştırdı cevabı. Otobüse Gazi Mah. binen amca "85" diye yaşını açıkladı. Sonra devam etti "Peki ya senin yaş?".Hoş sohbet olduğu her halinde belli amca cevap verdi hemen "3  30 dan bir fazla". Sohbet o kadar ilerledi ki Adnan Menderesten, Kore gazilerine, Sit alanlarına kadar ilerledi.


Sohbette benim dikkatimi çeken şeyse "60-70 yıl önce" ile başlayan cümlelerdi.10 yıllık fark bile farktan sayılmıyor. Ben geçmişten bahsetmek istesen 8-9 yıl önce en fazla 10-12 yıl önce diye başlıyorum. yani farkım 1-2 oluyor en fazla. 10 yılı yıldan saymamak, Vay bee....

1 yorum:

  1. Ne tatlılarmış. Ben arada yirmi sene demeye başladım ve dedikçe de tik tak tik tak saatin sesini duyuyorum :)

    YanıtlaSil