15 Ocak 2011 Cumartesi

Gayet gözelll

Bu ara sık sık yazamıyorum. Sıkıcı masalı da devam ettiremiyorum. Bildiğin üzere dünlükçüğüm yeni bir hobim var :)) haha söylemesi bile güzel vallahi. Neyse diyeceğim odur ki zaman sıkıntısı çekiyorum ve bu durumdan dolayı çok memnunum.

Bugün danışmanımla buluşma günümüzdü. Kendimle ilgili yeni bir şey keşfettim sayesinde. Aslında bu bir keşif sayılmaz ama yinede yanlış yerden bakıyormuşum bu özelliğime. İnsanları seviyorum, değer veriyorum. onlarda beni seviyorlar ama ben onların hayatlarına asla dahil olmuyorum yani onları önemsediğimi gösterecek küçücük şeyleri yapmaktan kaçıyorum. Sebebini yorumladık tabiki birlikte. Muhtemeldirki etrafımda fazlaca korumacı ve meraklı davranan insanlar sebebiyle, sevdiğim insalara ilişkin özel sorular sormayı yanlış birşey olarak düşünmüş ve hep es geçmişim. Neyse zararın nersinden dönsek kardır ve küçücük şeyler bazen hayat kurtarabilir değil mi?

2011 yılı bana çok ama çok iyi geldi. Umarım böyle devam eder. Kendimi buluyorum sanırım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder