31 Ocak 2011 Pazartesi

Abartmayalım...

Bugün kötü bi gündü. Muhtemeldirki pek çok insan pazar günlerini iple çekiyordur, dinlenmek, gezmek..vb için. Sanırım benim için kötü bi gün. Kendimi anlamakta zorluk çekiyorum yada zorluk çekmek için mi anlamıyorum acaba?

Uzatmayacağım. Bugün beni yine üzdüler, etrafımdaki insanlara her ne kadar "üzülmedim, ben böyle şeyleri takmam" gibi saçma sapan şeyler söylesemde. üzüldüm. Güvenim  yani özgüvenim bir iki basamak aşağıya düştü. Böyle durumlarda genelde suratı asık, gözleri dolu dolu dolaşırım ve her türlü olumsuzluğu üstüme çekerim. Sonra birine patlar ve durumu daha b..ka dönüştürürüm. En sonunda danışmana gider anlatır biraz kendime gelirim.

Hayattan ne beklediğim ve istediğimle ilgili net bişey söyleyemediğimden sanırım bu durum hep aynı olmuştur. Kötü günler birbirini kovalayacak bu ara. Dikkatli olayım

5 yorum:

  1. "Kötü günler birbirini kovalayacak bu ara." Aferin, yağmurlu havada paratoner ile elele dolaşmak olmuş bu...

    YanıtlaSil
  2. İşlerin aslında böyle yürümediğini görmüş olman lazım. Kaybediceğin bir şey olmadığını düşünüyorsan deniyerek kazanıcaklarının ne denli güzel olduğunu görüyor olman gerek.

    YanıtlaSil
  3. Bazı durumlar için denemek bile anlamsız geliyor ama.

    YanıtlaSil
  4. Tek düze yaşamak hoşuna gidiyorsa öyle devam et. 15-20 sene sonra pişman olmayacaksan.

    YanıtlaSil