20 Ocak 2011 Perşembe

pek bi memnun oldum.

Nasıl bir hastalık anlatamam. Sanki ciğerlerim sökülüyor öksürürken ama inatla işe geliyorum ve doktora gitmiyorum. Akşama da dans kursuna gideyim ki zatureden ölmeme ramak kalsın.

Neyse hastalık bahane, T. nin arıyor olması şahane. Hayır öyle gereksiz şeyler için aramıyor.Yani desemki aklına esiyor bi bahane yaratıp arıyor, daha çok sevinirdim ama bu gayet mantıklı sebeplerle arıyor. Tabi burda benim egomu okşamak ve kendimi iyi hissetmek için sorduğum şu soruya yanıt vermek gerekiyor. Aynı şeyi konuşup paylaşabileceği o kadar insan varken neden beni arıyor?
ne güzel ne güzel...

2 yorum:

  1. sence neden? bunu da söyleseydin keşke

    YanıtlaSil
  2. gerçekten bilmiyorum. aslında merak ta etmiyorum. tek bildiğim ortada duygusal bir durum yok. ben kendi kendime mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil