30 Ocak 2011 Pazar

Tekerrür halleri

Bak yine aynı şeyler oluyor. Oysa nasılda toparlanmıştım son aylarda. takıntıları, karşılıkları, gereksiz merakları olmayan huzur dolu, mutlu aylar. Ama yine sonuna geldik sanırım. Yine geliyorsun adım adım hayatıma, bu huzuru bozmaya, yeni ama tanıdık o huzur(suz)u getirmeye.

Aylardır belki haftada bir, hani derler ya "ayda yılda bir" gibi düşüyordun aklıma. Ama şimdi yine geldin, hergün girmeye aklıma. Buna izin veremem, nasıl yapacağım bilemiyorum ama izin veremem.

Lütfen ama lütfen beni bu halimle bırak, aklıma düşüecek şeyler yapma. Bana kendini hatırlatma....

3 yorum:

  1. Kısır döngüden tek başına çıkabilen yok ki, yardım al.

    YanıtlaSil
  2. alıyorum aslında. eski duruma göre daha dirayetli durabiliyorum tekrarın karşısında ama insan öyle bir varlık ki duygusal dünyasını anlamak zor ama anlamak ve anlayışlı olmak gerek sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. İnsanın duygusal dünyası... Duygusallık üzerine bi yazı yaziim ben. Belki faydası olur, kim bilir?

    YanıtlaSil