18 Ocak 2011 Salı

Gündem

Memleketim her gün yeni bir gündeme uyanıyor, ama son zamanlara görüyorum ki gerçekten uyanıyor(umuyorum). Sabah sokağa bi çıkıyosunuz benzine zam gelmiş, ertesi gün otobüse dolmuşa zam gelmiş. Daha yaşına yeni girmiş çocuk açlıktan ölmüş, Karadeniz Ege Akdeniz demeden heryerde HES ler santraller, 600 milyon dolar gibi bir rakamla devlet bir spor klübüne stad yapıyor.

Galatasaray taraftarı tüm arkadaşları ahada buradan (başka mekanım yok) tebrik ediyorum. O taşın toprağın içinde yürüye yürüye, çamura toza bulana bulana o stada gidecekler, üstüne bi sürü azar işitecekler bide kuzu kuzu dinleyip dönecekler miydi?. 1 Allah kuruşu vermediniz diyenler vergilerimizi, Ali Samiyen in arsasını ne yapmışlar? Galatasaraylı değilim ama benimde hakkım var orda. 600 milyon doların 1 Allah kuruşu(ne olduğunu bilmiyorum) benim olsa gerek. 

Önce benzine zam yok sonra otobüse sonrada senden farklılar diye otobüs sayısını yarım saatte bire indir. Sonrada deki bunlar anarşist. Değiller, bunlar insan ama tanımaman normal...

Çok sinirliyim çok. hele bugün açlıktan ölmüş bebeğin haberini okuyunca birilerinin midesine kömür kovası boşaltasım geldi.Nasıl olsa dağıta dağıta bitiremediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder