8 Aralık 2010 Çarşamba

her yer mahşer

Bu nedir? bugünlerde o kadar çok soruyorum ki kendime bunu. öğrenmek için değil tamamen şaşkınlıktan. Her yer mahşer yeri. Memleket almış başını gidiyor, polis dayak atarak rahatlıyor, holigan rengi yüzünden inek kesiyor. karısını öldürenler, çocuğuna tecavüz edenler ettirenler. Midem alt üst durumda...

Bütün bunların yanında kendi küçücük dünyamda olanlar ise artık kusma noktasına getirdi. Ben buraların adamı değilim gerçekten ve bu kadar zaman nasıl dayandım bu duruma bilemiyorum.Tabi nasıl dayanacağımı ve davranacağımı da.

Küçük insanlar küçük hesaplar ve küçük sorumluluklar. Dünyanın suçunu atsalar üstüne ses çıkaramaz durumdayım sanırım. Eskiden böyle davranışın büyük bir erdem olduğunu düşünürken, bugünlerde salaklıktan başka bişey olduğunu düşünmüyorum. Kronik bir rahatsızlık haline gelmiş bu durumu çözmenin bir yolu yordamı olması gerek.İnsanlara yardım etmenin yada hakikaten iş bitirici olmanın başka bir yolunu bulmam gerek.Yeteneklerim burada insanlarla olan ilişkilerimi doğru kurmama yardım etmiyor. Şimdi sen söyle insan herşeyden sorumlu ama herşeyde yetkisiz ve işine karışılır bir haldeyken ne iş yapabilir. Görüntülerimizi muhteşem ama içimize kaçan dilencilerden kurtulamıyoruz.Ne biçim cümleler bunlar, ne biçim sorunlar. Anlaşılması güç farkındayım, anlaşılsaydı çözümüde bulunurdu. Neyse belki yarın danışmancağızım bana yardım eder.

Tüm bunların ardından bu kadar basit ve gereksiz sorunlarla kafayı patlatırken şu yazı ağlatıyor ve var olma-var etme kavramlarını bir kez daha anlamlandırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder