6 Aralık 2010 Pazartesi

6 günlük

sevgili 6 günlük:))

Kafayı kırmayı çok sevdiğimden ve herşeyi işinin arkasında bırakan kişilik olarak 6 gündür çalışıyorum. Buralardaki en sorumluluk sahibi, en çalışkan, en pratik insan olduğum için en saçma sapan işler nedense gelip beni buluyor. iki gün boyunca yasa yönetmelik çalıştım, orda ne demişler burda ne olmuş...vs. İçim daraldı.
Sonra cuma günü kalktım toplantı için İzmir e gittim. Ayyyy hava ne sıcaktıı. Yaz günü gibi. Ankara'ya bi dolu küfrettim. iki damla su yok bakıp hayal kuracağımız diye.

Neyse sabah havaalanından koşaraktan uzun zamandır görmediğim ve çok sevdiğim bir ablayla kahvaltı masasına yetiştim. Hoş bir sohbet, keyifli gülüşmeler sonrası kordonda kahve keyfi :) Anladım ki bu tür şeyleri arada bir yapmam lazım. Mesela önümüzdeki hafta sonu kahvaltı için İstanbul a gideyim. Şimdiden heyecanlandım :)












Cuma ve Cumartesi günü sıkıcı, gergin ve samimiyetten uzak bir ortamda geçen toplantıların ardından Ankaraya dönüş ritüeli. Olsun ben seviyorum bu şehri. Bu gittiğimde bir kez daha anladım boşuna değil İzmir için söylenenler. Karakterlere bile yansıyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder