12 Aralık 2010 Pazar

Ankara'nın taşı toprağı kar :)

Tüm mevsimleri ayrı ayrı severim :) ama nedense kış gelsin bi kar yağsın isterim her yazdan sonra.Veeee ankara ya ilk kar bugün itibariyle yağdı, her yer bembeyaz. Pencereden bakınca öyle mutlu oluyorum ki :)Ama arabamı görünce of ya onun da üstü bembeyaz :(

Neyse mevsim değişiklikleri yaşadığımıza işaret sanırım. değişiklik hatırlatıyor aynı zamanda. Kar altında yürüyüşleri, koşturmaları, sıcak bir fincan çayı :)

Bugün Cumartesi idi.Sabah kalkıp kar yağdığını görmek, sıkı sıkı giyinip yollara düşmek iyi geldi. ama eksik kalıyor bazı şeyler. Bir koku, bir görüntü, bir kar tanesi An ları hatırlatıyor insana ve eksik kalıyor bazı şeyler. Ama geçmişte kalmamalı tabi, devam diyoruz her zaman olduğu gibi.

Devam demişken sana anlatmadım dünlük ama ben biliyorum dolayısıyla sen de biliyosun. H. ile olan hikayeyi. Geçenlerde kalabalık bir akşam yemeğinde yan yana düşüverdik. Konuyu açtı ister istemez. Artistlik yaptığımı yani türkçe karşılığı gerkesiz tavır aldığımı söyledi. belki ona oortamda tam olarak söyleyemedim ama "ben yıllardır başkalarına haksızlık etmemek için kendime haksızlık ettim ama artık buna izin vermeyeceğim" demek istedim. bir kısmını söyledim de. Neyse sadede gelelim gerçekten hayatımda; ne kadar seversem seveyim, ne kadar saygı duyarsam duyayım ve çok ihtiyaç duysamda, kendini ifade edemeyen bir özür bile dilemeyemeyen, kılı kırk yarıp iki cümleyi bir araya getiremeyen, duygularını anlatamayan ama hep anlaşılmasını bekleyen insanları istemiyorum. Bugüne kadar hayatıma giren bu tür insanlar ne kadar kaliteli ne kadar iyi olurlarsa olsunlar beni hep üzdüler. Ve benim artık üzülmeye yetecek kadar zamanım yok. 

Kendime duyduğum saygı ve sevgiden dolayı yeniden örüyorum duvarlarımı. İzinsiz kimse geçmeyecek bundan sonra ordan. Böyle biline :)))

Bugünlerde bir video izliyorum sık sık ve dinlerken, izlerken çok mutlu oluyorum. ne sesten nede görüntüden kaynaklı. İçten okuyuştan, sözlerden ve gözlerden kaynaklı, umut dolu . Seninle de paylaşayım için umut dolsun :) İşte burda

2 yorum:

  1. Kar kış konusuna girmiyorum zira yazımda detaylı girmiştim :)
    Ama insanlar konusunda kapıları kapattığın kişiler konusunda yürü be! derim ancak. Kesinlikle bunu yapmak gerekiyor, yoksa geçen zamana çoook yazık oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Anlaşılmayı beklemedim ben hiç belki de ondan. Hep dilimin ucundaydı düşündüklerim, bazılarının midesindeymiş hala çıkamadı ordan:))

    YanıtlaSil