26 Kasım 2010 Cuma

Tuhaf

Çok sıkıldım dünlük.Anlık bişey sanırım ama şu an canım sıkkın. Dün de yazamadım çünkü çok geç gittim eve. Tabi paparayı yedim :) Konser vardı çok güzeldi. T. ile birlikte gittik diğer arkadaşlar gelmeyince. Muhabbet hoş, yolculuk güzel tabii müzik güzeldi. Teşekkürler tekrar. 2. biradan sonra mutluluktan uçmadığıma şükrettim tabi :)

Çok iş var ama benim yapasım yok bugün, halbuki diğer günlere göre daha sessiz ve sakin bir gün.

Ankara'da Tunalı dışında nerde sahaf var acaba? O kadar aradım ama kitabı hala bulamadım.Yarın cumartesi işten erken çıkabilirsem aslında bi kez daha dolaşayım. Maddi durumumu bir an önce gözden geçirmem lazım. neredeyse batacağım :)

Onur Bayraktar motosiklet kazasında hayatını kaybetmiş.Çok üzüldüm. İnsan yakınındaki birini kaybettiğinde o an dünyanın durması gerektiğini düşünüyor ama hiç durmuyor hayat ne tuhaf bi duygu. Her ölüm haberinde aynı şeyi hissediyorum. Her ölüm erken ölüm ama bu çok erken olmuş gerçekten.Tanıyan seven sayan herkesin başşı sağolsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder