23 Kasım 2010 Salı

Pazartesi antropofobisi

Saat olmuş gecenin yarısı, dün uyumuşum sabaha karşı. Bendeki bu enerjinin sırrı çözülmeli. Bence inattan ama neyse. İş çıkışı yürüme ve bol bol gülmece işe yaramış olabilir.

Bu sosyal paylaşım dedikleri  facebook ve iletişim aracı olarak kullanılan MSN-Gtalk gibi şeylere sinir oluyoru artık. İnsanların birbirine söyleyemediklerine profillerine yazması, ikide bir dürtme durumları artık çileden çıkıyorum. Neden kullanıyosun dersenizde dayanamıyorum işte sadece bakıyorum :)

MSN i kapacam ama pek sevimli arkadaşlarımdan biri, bir iki ay önce kalbimi kırmış ve beni yarıyolda bırakmışlardan diyelim, şimdi ikide bir "ne yapıyorsun " diye soruyor. İnsanın E... diyesi geliyor ama bu saatte kalp kırmayalım değilmi.

Şu alıpta okuyamadığım gazeteyi okuyup uyumam lazım. Yarın yorucu bir gün olacak.

Not: Özledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder